Groei accountaanwas en retentie door structuur
Internetbureau Clearsite ervoer uitdagingen omtrent structuur en accountmanagement. Ik implementeerde hier een Agile werkwijze wat voor die structuur zorgde. Daarnaast hielp ik bij het management van 30+ succesvolle web-projecten en intensieve klantrelaties.
Omzetgroei door lancering Trainerdagen
Korian wilde een frisse, moderne uitstraling voor hun brochure, weg van het traditionele imago. Ik ontwikkelde een nieuw format binnen de evoluerende huisstijl, met een heldere tone-of-voice en visuele stijl die warmte en professionaliteit uitstraalt. Het resultaat? Een brochure die informeert én overtuigt.
Van 0 naar ruim 200 aanmeldingen
Juliet zette het evenement No Time To Waste in de markt, maar worstelde met zichtbaarheid en aanmeldingen. Ik concludeerde dat het menselijke aspect in deze campagne meer waarde heeft dan de meetbare cijfers. We herschreven de boodschap en vernieuwden het design; met groot resultaat.
Accountaanwas en retentie
Ik implementeerde een Agile workflow voor de structuur van Clearsite. Ook managede ik de accounts en lopende web-projecten.
Voor FYXN schreef ik een marketingplan met passende begroting. Dit hielp heb met inzichten, structuur en de nodige kickstart.