π—œπ˜€ π—·π—Όπ˜‚π˜„ 𝗺𝗲𝗿𝗸 π—»Γ©π˜ π—Άπ—²π˜π˜€ π˜π—² π—΄π—²π—½π—Όπ—Ήπ—Άπ—·π˜€π˜?

Met mijn ADHD-enthousiasme wil er nog wel eens wat fout gaan in huis πŸ˜…. Zo tikte ik een stukje van mijn XXL-mok kapot toen ik mijn ontbijt klaarmaakte.Β  Sh*t, was net zo’n fijne koffiemok β˜•. Β Toch kon ik er ook weer de charme van in zien. Dit maakte die XXL-mok net even wat stoerder. Zo’n zwarte mok met een litteken. Tekenend voor XXL:Β  Your workout ain’t pretty, it’s gonna suck, you’re gonna scar, but you’ll grow through it .Β 

Juist die littekens maken jou bijzonder.Β 

Geven jou een verhaal. πŸ’¬


Dat zie ik ook nog wel eens bij ondernemers of klanten die bij me aankloppen. Alles lijkt in orde. Maar net iets  te  in orde. Alles is te gepolijst. ✨

β€œWe hebben deze huisstijl gekozen omdat een marketeer ons vertelde dat dat moest. Maar we kunnen ons helemaal niet identificeren met onze uitstraling op de website. Het voelt…te kil” .


Voel jij je helemaal senang met jouw bedrijfsuitstraling? Of kan het nog wel even zo’n eigenwijs stukje van de rand af gebruiken? Ga eens bij jezelf te rade waar je wellicht nog een πŸ˜‰ kan toevoegen.Β 

Datgene wat jouw bedrijf karakter geeft.Β 

Jouw litteken.Β 

Jouw verhaal.Β 

Want heel eerlijk; wie onthoudt er nu een merk dat perfect binnen de lijntjes kleurt? Laat zien wie je Γ©cht bent, en maak impact door net dat beetje anders te zijn.Β 


Enne…ga nou niet los op het servies in de keuken. Dat laten we maar aan de Grieken over 🏺.