Bedrijfsgegevens

Naam: Hidden Values
Contactpersoon: Britta Bouma
Website: www.hiddenvalues.nl

 

Wensen

  • Ontwerp logo & huisstijl
  • Ontwikkeling visitekaartjes, briefpapier en enveloppen
  • Ontwerp & ontwikkeling website

 

Input opdrachtgever

Hidden Values, met Britta Bouma aan het stuur, denkt vanuit Planet, People, Profit. Duurzaamheid vanuit mensen. Meer vanuit mensen halen, ze niet vastzetten in functieprofielen. Hidden Values motiveert mensen, je haalt meer uit mensen omdat ze zichzelf mogen zijn. Meer uitzoeken wat de kwaliteit is van mensen en daarvanuit functies creëren. Delegeren en mensen motiveren, ze moeten willen resultaat te leveren. Werken met mensen, acteren, spiegelen, assertiviteitsstraining. Triple win: medewerker zelf, organisatie, publieke omgeving. Frisse wind, frisse blik, spiegel voorhouden. Bewustzijn creëren. Saamhorigheidsgevoel van verschillende mensen / bedrijven. Verschil maken in de maatschappij. Elkaar helpen het beste uit jezelf te halen.

STEEKWOORDEN
Professioneel | Ervaring | Menselijk / persoon centraal | Goed gevoel voor processen | Zakelijk / formeel | Cultuur | HRM perspectief | Ziekenhuis mentaliteit overdragen naar organisaties | Meedenken

Hoe gaat het met de mensen, hoe kunnen ze zich ontwikkelen, hoe binden ze zich met de organisatie?

 

Motivatie ontwerp

LOGO
Er is besloten om een geabstraheerde vorm van een DNA-streng neer te zetten met de pastelkleuren in het achterhoofd. Nu is er gekozen voor een begeleiding van wat frissere oranje tegenover het formelere, olijfgroen. “Medewerkers worden zich bewuster van het DNA van het bedrijf, doorleven ze en voelen een grotere binding met het bedrijf.”, aldus Britta. Deze DNA wordt heel specifiek weergegeven in de getoonde streng. Om toch een onderscheid en uniekheid te realiseren, is de streng geabstraheerd. Ze is verder ‘vriendelijker’ gemaakt door haar ronde vorm. Een extra associatie is de verbinding tussen de 2 helices wat parallel staat aan de verbinding tussen mens en organisatie. Tussen leidinggevende en medewerker. Tussen verschillende organisaties.

HUISSTIJL
Het ronde van het logo wordt gecontrasteerd met de formele, strakke vormen in het letterlogo, de pay-off en de huisstijl. Een watermerk van de dubbele helix zie je terug in de voorkant van het briefpapier. Verder sugereren de oranje blokken in combinatie met de groene lijnen een podium wat wordt gegeven aan de medewerkers om meer te kunnen tonen dan ze tot op heden doen. De kronkel in de lijnen is ook een eigenwijze knipoog naar andere werkprocessen dan men ‘normaal’ gewend is.

 

Reactie opdrachtgever

Sterke punten van Guido: creativiteit, originaliteit en improvisatie. Hij streeft altijd naar een mooi eindresultaat en geeft op een plezierige manier tegenwicht bij bepaalde keuzes van een klant (wanneer deze daar niet aan bijdragen). Verder was er sprake van een plezierige en doortastende communicatie.

 klant_hiddenvalues_logo

 


Concept ontwikkeling

klant_hiddenvalues_02

 


Huisstijl

 

klant_hiddenvalues_11 klant_hiddenvalues_03

klant_hiddenvalues_04

klant_hiddenvalues_05 klant_hiddenvalues_06

klant_hiddenvalues_07

 


Website

klant_hiddenvalues_08

klant_hiddenvalues_09

klant_hiddenvalues_10

 

 


Copyright © Guido de Gooijer | Alle rechten voorbehouden